התקנת מנעול כספת

מנעול כספת הינו מנעול נפוץ במיוחד במרבית הדירות בישראל, מדובר במנעול שנמצא על החלק העליון של הדלת מתחת למנעול סגר עליון שלרוב יהיה בצבע כסוף עם מפתח ממש כמו של כספת כשמו כן הוא – מנעול כספת.

היתרונות של מנעול כספת

ישנם הרבה מאוד יתרונות למנעול כספת, הנה כמה עיקריים שבעקבותיהם תרצו גם להתקין מנעול כזה בביתכם –

  1. הגנה נוספת – עצם כך שיש מנעול נוסף בדלת שלכם, אוטומטית מקשה על הפורץ שינסה לחדור לביתכם להיכנס.
    יתרון מרכזי של המנעול כספת שהוא מצריך קידוח במשקוף הדלת ויצירת חורים ל-3 פינים נוספים שיכנסו אל הדלת בכל פעם שתנעלו את המנעול, מה שיצור קושי רב מאוד בפריצת הדלת.
  2. הרתעה – שודד שיגיע לפרוץ לביתכם ורק יראה את המנעול כספת, ידע שמדובר בעבודה מרובה עבורו ושהפריצה תהיה מאוד קשה ומרעישה 99% שהוא יחליט לעבור לבית אחר.
  3. ביטחון – בסוף כל דלת ניתנת לפריצה, אחרת לא היה צריך מנעולנים בעולם, אבל יחד עם זאת תוכלו להרגיש הרבה יותר בטוחים בביתכם כשאתם יודעים שאתם הולכים לישון בלילה במיטה, וישנה הגנה משמעותית ונוספת שתמנע מפורצים וגנבים לנסות בכלל לפרוץ לביתכם וגם אם הם ינסחו 95% שהם יכשלו ובמקביל יעשו המון רעש שיגרום ל-5% הנותרים להפסיק את הפריצה באמצע.
  4. רוגע כספי – ברגע שתדעו שביתכם הוא מבצרכם, וכרגע הוא בטוח הרבה יותר אתם תרגישו גם הרבה יותר רגועים להשאיר את דברי הערך שלכם בבית ולצאת לאירוע, או לחופשה ארוכה ותמיד ראש שקט, יוצר נפש בריאה…

למה לבחור בשי לשירות התקנת מנעול כספת

הבחירה בשי המנעולן להתקנת מנעול כספת תהיה הבחירה הטובה ביותר עבורכם.
שי יגיע אליכם תוך 15 דקות ויספק לכם שירות מקצועי מהיר, עם אחריות מלאה על כל העבודה שהוא יעשה.
יתרה מכך שי מספק שירות של תיקון, פריצה והתקנת מנעול כספת, כך שלכל מה שתרצו בקשר למנעול כספת.

שי בעל ניסיון רב של מעל 10 שנים בתחום המנעולנות והוא מתמחה בהתקנות מנעול כספת, לשי יצא להיתקל בכל בעיה שקשורה למנעול כספת.