התקנת עינית דיגיטלית

למה חשוב וצריך לבצע בכל בית בישראל התקנת עינית דיגיטלית? עינית לפלדלת או לכל דלת אחרת, תעניק לכם את האופציה לראות מי מגיע ומצלצל בדלת, במדינה כמו ישראל זה פקטור חשוב, המעניק תחושת ביטחון ורוגע כאשר יש את האופציה הזו.

היתרונות בהתקנת עינית דיגיטלית

יש המון יתרונות לעינית לפלדלת אבל חשוב שתכירו את היתרונות המרכזיים ביותר שיעזרו לכם לגבש החלטה נכונה בנושא –

  1. שמירה על הביטחון – עצם היכולות לראות מי נמצא מחוץ לדלת בצורה נורמלית על מסך, ולא כמו לפני 40 שנה דרך עינית הדלת שלא ברורה וקשה מאוד לראות בה, תעניק לכם תחושת ביטחון בבית ובמיוחד שיש אדם כלשהו מחוץ לדלת. בנוסף ישנם מצבים שבהם ילדים נשארים לבד בבית ולא תמיד הם מגיעים לעינית הדלת כדי לראות מי מצלצל, עינית דיגיטלית תוכל לתת להם אופציה לדעת אם בכלל מדובר שאדם שהם מכירים, וכך למנוע מילדים לפתוח את הדלת מסקרנות לזרים.
  2. טכנולוגיה – עינית דיגיטלית הכניסה חיים חדשים לצפייה מחוץ לדלת, כלומר אם פעם היו רואים דרך עינית קטנה ולא הכי ברורה, היום ניתן לראות זאת על מסך משוכלל באיכות מעולה, יחד עם זאת ישנה אופציה לדבר עם האדם שמחוץ לדלת מבלי להיות ליד הדלת, איך זה עובד בעצם? תוכלו להוריד אפליקציה של העינית הדיגיטלית שהתקנתם שבה יש גם מצלמה וגם מיקרופון, כלומר תוכלו לראות מי נמצא מחוץ לדלת בזמן שאתם בכלל בחדר השינה, או על הספה ולדבר איתו דרך הטלפון.
  3. רוגע – לאחר שהבנתם את כל היתרונות הבולטים ביותר שיש להתקנת עינית דיגיטלית אתם וודאי מבינים שהשדרוג הזה מעינית רגילה לדיגיטלית פשוט מעניקה רוגע נפשי בבית ומחזקת את תחושת הביטחון הכללית בבית, גם כשאתם נמצאים וגם אם השארתם ילדים לבד בבית.

התקנת עינית דיגיטלית - שי המנעולן

עינית דיגיטלית עם מסך ומצלמה

ישנו גם סוג אחר של עינית דיגיטלית עם מסך פעיל בתוך הבית 24/7 ומצלמה מחוץ לדלת שמשדרת למסך, הדרך שבה זה פועל מאוד פשוטה.
דבר ראשון שצריך לעשות הוא להתקשר לשי – מנעולן בחולון לאחר מכן שי מגיע והוא מבצע כמה פעולות על מנת להתקין את הכול.

  1. התקנת מצלמה מחוץ לדלת – שי קודח בקיר שמעל המשקוף העליון שנמצא מחוץ לדלת הבית, מעביר חיבור חשמל על מנת לחבר את המצלמה לחשמל ומבצע התקנה של המצלמה כשלב ראשוני.
  2. התקנת מסך בתוך הבית – שי מבצע קידוח נוסף הפעם בבית, שבו הוא מתקין מסך שיהיה דלוק באופן קבוע (אלא אם כן תחליטו לכבות אותו דרך הכפתור בעצמכם) המסך יהיה ממוקם ליד הדלת באחד מהצדדים שתבחרו ויש לכך יתרון עצום.
    היתרון המרכזי הוא, שבגלל שהמסך דלוק 24/7 אתם יכולים לשבת על הספה בסלון, לראות כל מי שעובר מחוץ לביתכם, ואם מישהו מגיע לכניסה לבית תוכלו רק להעיף מבט במסך ולראות מי זה מבלי בכלל לגשת לדלת ולקום מהספה.
  3. התקנת חיישן – ישנה אופציה להתקין חיישן תנועה, שיחד איתו מתקינים גם מנורה עם תאורת פלאש, שבכל פעם שאדם, כלב, או כל גוף אחר יעבור מחוץ לבית בטווח החיישן תנועה, המנורה תידלק, ולאחר מכן תראו את התמונה של אותו אדם במסך שכבר התקנתם בביתכם, רק שהפעם זה יהיה בבירור יותר כי יהיה אור חזק עליו (לרוב זה משמש כשמנסים לפרוץ לבית, או לגנוב משהו, באמצעות האור על פניו ניתן לזהות בבירור את הגנב)

התקנת מסך לעינית דיגיטלית -שי המנעולן

שי המנעולן – הבחירה הטובה ביותר בשבילכם

שמדובר באבטחת הבית, ציוד, מנעולים, צילינדרים, שירותי התקנה/תיקון/פריצה שי המנעולן הוא הכתובת עבורכם. שי מגיע לכל עיר במרכז הארץ, יחד עם זאת הוא והצוות המוכשר שלו יוכלו להגיע אליכם לכל עיר תוך 15 דקות בלבד, כך שגם במקרי חירום שי מומחה בהצלת המצב תוך כדי הגעה למקום באופן מהיר, מתן פתרון מקצועי ומהיר, ושירות אדיב.
במידה והחלטתם שעינית דיגיטלית, עם מסך או בלי זה הפתרון הטוב ביותר גם עבורכם, כמו רבים שכבר הבינו זאת ועשו את השינוי המשמעותי הזה, תוכלו לפנות לשי והוא ישמח לעזור לכם.

חייגו לשי עכשיו לקביעת מועד להתקנת עינית דיגיטלית לדלת הבית שלכם.