פריצת דלת טרוקה

אחת הקריאות הפופולריות ביותר למנעולנים היא פריצת דלת טרוקה. מנעולן לפריצת דלת טרוקה מקצועי יוודא עם הלקוח בזמן השיחה מה סוג הדלת שלו בבית ומה סוג הצילינדר שמותקן לו בדלת, וזאת על מנת שיוכל להתארגן עם הציוד המתאים ובזמן הנסיעה כבר לתכנן את אסטרטגית הפריצה, הרי לכל דלת וכל צילינדר שיטת פריצה קצת אחרת על מנת לא לגרום נזק לדלת או לצילינדר.

אל תמתינו הזמן הוא קריטי התקשרו עכשיו לשי המנעולן לפריצת הדלת הטרוקה שלכם והוא יגיע אליכם תוך 15 דקות.

זמן הגעה של שי מנעולן לפריצת דלת טרוקה

זמן ההגעה של מנעולן לפריצת דלת טרוקה הינו קריטי במיוחד ולפעמים מדובר אפילו בחיים או מוות. לצערנו במדינת ישראל מדי כמה זמן מתחילות להישמע אזעקות ברחבי הארץ, מהלחץ הרבה מאוד פעמים אנשים יוצאים למקלט/חדר מדרגות מבלי לקחת מפתח לבית. יחד עם זאת בהרבה מקרים שוכחים סיר עם גז דולק בבית, השילוב של גז דולק ללא מפתח לבית הוא שילוב מסוכן שיוכל להוביל לבסוף לשריפה בבית.

שי המנעולן מתחייב להגיע אליכם תוך 15 דקות לכל מקום שבו תהיו, יתרה על כך שי הוא מומחה לפריצת דלתות ומבין את חשיבות ההגעה בזמן למקום וכמה שיותר מקום במקרים כאלו, כך שמהרגע ששי יגיע אליכם לא יעברו יותר מ-5 דקות עד שהדלת תיפתח.

איך מנעולן פורץ דלת טרוקה

לרוב הוא ישתמש בכלים מפלסטיק מיוחדים (תלוי בדלת ובצילינדר) שאותם הוא ידחוף בין הדלת לקורה, על מנת לפתוח את הדלת. חשוב מאוד לזכור ולהקפיד לא לנסות לפרוץ את הדלת בעצמכם משתי סיבות –

  1. נזק לדלת – אתם לא מגיעים מעולם המנעולנות לכן אתם עלולים לפגוע בדלת עצמה, בצילינדר, או במנגנון ולגרום נזק יקר ערך, מאשר עלות פריצת דלת, כך שעדיף לא לנסות לחסוך כמה שקלים במקרים כאלה ולהמתין למנעולן מקצועי.
  2. מעכבים את תהליך הפריצה – לא פעם ולא פעמיים הגיע שי לפריצת דלת טרוקה בבית, לאחר שדיירי הדירה ניסו לפרוץ את הדלת בעצמם ודחפו פלסטיק, כרטיסי אשראי, קבלים וכולי, מה שגרם לעיכוב בעבודה של שי משום שהיה צריך לפרוץ את הדלת תוך כדי הוצאת כל החלקים התקועים בדלת, שחסמו את הגישה לפריצת הדלת.

פריצת דלת הרמטיקס טרוקה

שי הגיע לדירה בתל אביב, עם דלת הרמטיקס, מי שלא יודע דלת הרמטיקס הינה אחת הדלתות המאובטחות ביותר והחזקות ביותר, כך שמאוד קשה לפרוץ דלת שכזו.

שי הגיע לדירה הוא שמע מראש מהלקוח את סוג הדלת שבבעלותו והתחיל לתכנן אסטרטגית פריצה יעילה ומהירה על מנת לפרוץ את הדלת כמה שיותר מהר מבלי עיכובים מיותרים וכמובן מבלי לגרום נזק לדלת.
חשוב לדעת שהרבה מאוד מנעולנים טובים ככל שיהיו לא יצליחו לפרוץ דלת הרמטיקס לפריצת דלת טרוקה שכזו, צריך ניסיון רב ולהכיר את כל סוגי האופציות האפשריות לפריצת הדלת.

שי המנעולן בעל וותק של למעלה מ- 12 שנים בתחום כך שכבר יצא לו לפרוץ כל דלת ועבר כבר הכול, ולכן הצליח לסייע במצב הזה איפה שמנעולנים אחרים לא הצליחו.